Wednesday, November 26, 2008

Week 7 : Cartoon

Andddd this is the cartoon for Week 7!! :P

Pregnancy Week 7 : Cartoon

Quite funny kan kan?? Hehehe.

I'm all buncit now so I know how that feels. Huhuhu. :P

Ahhh. Going back in 20 minutes time!

Later, everyone! Good night... :)

6 comments:

June Azizan said...

hehehe..kenkadang tu cam curious..nih buncit ke pregnant nih..sama je lebih kurang..heeh now i know la kan..takkan nak buncit melampau plak..siap takleh nak zip lagi..eheheh :D

katak_78 said...

Tahniah!!!!!!!!!!!So happy for you mommy!!!!Take care kay!

Ushna said...

omgggg congratulationss!!!! lucky i didnt take long to figure out your "nanti bolehla kenalkan si kecik to aunty ush".!!!! omg knitss am sooo happy for u!!!

jetsetter said...

OMG..congrattttttsssssssss.Seryes i sgt happy!and sgt rasa...terkejut ye:p
Fuhh, bestnya!I hope one day I pon sama cam you :-)
dear..YM taklih eh?

nurulzia said...

knits,
so awak mcm mana?kartun awak ni comel la...perut saya dah obvious skang ni..hehehehe

Twiggy said...

TAGGED!!! :D