Thursday, April 30, 2009

Pureen Stock Clearance Promotion?

Heyyy...

I'm backkkk!!! :P

Hehehehe... Ntah nape rajin plak nak update banyak²! Bukan apa sangat pun, mostly entry yang merepek² jer... Kan?

Sorry arr, people!

I'm actually in the middle of clearing, transferring and saving all the pictures in my Digital Camera! Tengah bosan rajin... So sebab tu lah dok tempek gambar ntah hape² jer kat sini! Gambar lama plak tu... Pasal stuffs I beli itu ini pun nak display kat sini kan? Hahahaha!

Ehh! Laugh all you want... I'm cherishing the things or the days I go through everyday by writing the bits and stories inside this Blog! Harap maklum ya... :)

Ohh yeah!

Kalau agak² bosan AND menyampah, sila lah abaikan dan tekan button "X" on top right corner of this Blog okeh! I'm writing craps for my own readings jugak... Bukan terhegeh-hegeh soh orang datang baca my Blog... Ehh emo jap! Ntah hape jer Anita nih... Hihihi! :)

Okay lahh...

Back to my craps again! :P

Hmmmm. This is an overdue entry sebenarnya tapi I nak tulis gak! Like I said, sajer gatai nak clearkan my Digital Camera sebab tu post up this story and pictures here! Hihihi! :)

Uhmm... I'm sure most some of you still remember the previous post I wrote about the SALE in April 2009 kan? Refer to this previous post... :)


Well, saper yang gi SALE Pureen tuh ekk?

So far yang I tau & ingat... Tak silapnya Amie, Ariba (betul kan?), and Faryza ada gi SALE Pureen hari tu! The rest, I'm not so sure... Heh!

Uhmm, so what did you guys beli and borong ekk?? Amie & Faryza I tau dorang beli apa sebab I've been texting Amie lately (Babe, thanks for sharing any info with me!) & I've read Faryza's entry in her Blog pasal apa dia beli! Hehe... So the rest beli apa yek!? :)

Husband & I went there on the very last day of the SALE but macam biasa laa... Bila dah last day tu, for sure orang ramai sangat sangat sangattt... My Husband pun dah almost give up dah nak cari parking!! Seriouslyyy... Kitorang pusing area tu ada lah dalam 3 ke 4 kali ulang-alik... Tup tup we parked at the nearest shop houses! Nak taknak, terpaksa laa bayar parking fees!! Huhuhu...

Hmmm. About the SALE, memang lah ramai orang tapi the stuffs yang dorang display & offer kurang menarik minat saya sket laa... Bukan tak murah! Murah tu memanggg laa murah!! Tapi tu laa... Ntah nape tak berminat nak beli the toiletries! Rasa cam awal sangat nak beli... Heh! We pusing² the place... The bottles agak kurang menarik bagi diriku... Maybe sebab I got some bottles already so rasa cam tak perlu lah kot nak beli banyak²... And then, baju² pun tak sentuh sebab kurang minat & at the same time my Husband kan ala² dah banned me from buying any suits or clothes for Baby Jr.!

Hehehehe... Dia dah bising dah cakap baju Baby dah banyak! Tapi I rasa takde lah banyak mana pun kan! Tapi takper laa... Jangan derhaka, Anita!! Nak beli itu ini kene tanya En. Fadzril dulu okeh... Kang muncung lak Big Baby ku itewww! Hehehe! :P

Pastu pusing balik kat bahagian depan SALE tu (saper yang pergi tau lah camne dia divide the SALE area!)... Part Breast Pump tu I skipped... Then gi part Nappies, Bedak² and other stuffs! Haihh... Cam best laa pulak kan! Belek²... Letak balik barang tu... Belek² lagi, letak balik barang tu... Hahaha! In the end??? Bukan beli apa sangat pun... Hehehe! Ntah hape² jer I nih...

Like I said in the previous post, I bukan nak cari apa sangat... Tup tup apa yang I nak cari cam tak brape berkenan... Ohh! Tapi Maternity Pads tu haruslahhh I rembat beli kan! Sebab cheap sangat²... RM9 tak silap per pack! Kat luar mana nak dapat, Babe?? Hehehe... Tak kisah lah beli awal pun! Takkan cepat sangat expired kan!? :P :P

Hmmm...

Part Diapers tu pun kitorang skip... I thought nak tengok & survey² gak tapi there were too many of them!! Different sizes, different type and whatnot... I jadik blurrr!! Nak tanya, tatau nak tanya apa... I tengok, banyak parents yang borong giler banyakkk berkotak-kotak diapers untuk anak dorang... Haihhh! Kalau dah tau nak beli yang mana, and dah tau anak tu size apa... I rasa maybe senang lah kot nak pilih, beli & borong kan!? Nih Baby Jr. pun tak keluar lagi... Kang salah beli kang! My dearest Husband pun tak kasi beli lagi... He said awal lagi... So I ikot jer lah kan? Hihihi!

So then kitorang terus head to the Cashier counter!

Tak banyak pun kitorang beli... I rasa, Baby Jr.'s stuffs & my stuffs sama banyak jer I beli! Hohoho...

So yeah... Taadddaaaa!!!

*
*
*
*
*
*
*

This is what we grabbed that day! :P

Pandangan dari atas... :P

Pandangan dari tepi... ;)

Anddddd...

This is it!!! :P
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

5 items ONLY!!! Hihihi... ;D

Hehehehehehe...

Kan dah cakap bukan ada apa sangat pun.. Cam buang masa jer gi kan!? :P

Alrighty!

That's about it...

Kalau larat,
I'll Blog again okeh... If not, I'll continue later² lahh (when I'm free!)... Dah penat & malas lah pulak! Hohoho! :P

Good Night, Everyone!! :)

*
*
*


I'm counting minutes to go back now... Lambatnya masa gerak!! Bluerghhh... :(

5 comments:

Unknown said...

hi mrs bride:i start makan salindah masa 24 weeks.ni baru 1st time so i xtaulah ok ke x.but so far mcm ok.bcoz awal2 dulu teruk jugak fatigue n morning sickness.actually ramai org kata untuk mudahkan bersalin.ramai jugak my frens amik.my mum dulu pn amik salindah masa pregnantkan my last brother.mmg senang bersalin.i try je.doa2 lah sekali.insyallah...how far along are u?

v said...

First, congrats on your first pregnancy altho lewat nar noh tp sebab I baru jumpe blog u, lewat2pun I nk congrats gak ler. Don't worry, branak tuh biase, mesti konfiden n know u'll get thru it smoothly. Nih repekan drp orang tua tau, kena dengar tau. Hih hi hi ... Good luck! Have a nice weekend.

Mrs. Amie said...

me to the mrs-bride : I pun skipped utk toilettries, baju2 sume..hehehe...

ARIBA said...

sepatutnya kita pergi, but my hubby kerja pulak..so takde sape nak teman pegi...;-(...dengar2 cerita cam best jek kat sana..ramai betul orang pegi, sampai tak cukup2 parking.Takpelah..nak serbu Mothercare pulak..hehehe..(kalau ada yang murah2lah..).

Nana said...

weheee...hi Anita!thanks for dropped by.yes,i'm also mom2b and also always visited ur page to gain 'pregnancy' knowledge! thanks for that!well,my EDD on August, mgkn ngam2 puasa start. hihi..u lg awal la.tp i yg excited shopping bb toiletries kan? haha. tp baju bb i x byk lg. smggu pakai pn x ckp agaknye .huhu..nway, i'll add u :)