Friday, April 17, 2009

Upcoming SALE in April 2009

Heyyy Mommies & Moms-to-be out there!!
Yesss, to ALL my readers especially! :)

Check this out!! *wink*
*
*
*
*
*
Got to know this from a friend...

(Source: http://pureen.com.my)

When is the SALE?
From 18th to 19th April 2009...

What time is the SALE?
10:00 to 18:00 @ 10am to 6pm...

Where is the SALE?
At SUMMIT Company, PJ...

What I'm looking for kat sana?
I'm looking for some...
  • Baby Diapers... (Maybe! Tengok dulu camne...)
  • Baby Toiletries... (Yes! Is it too early to buy them? Hope not! ;D)
  • Baby Accessories... (Maybe! Nak usha² dulu...)
  • Maternity Pads... (Yes! I heard that Pureen punya elok! Betul ke ek? Kalau I beli skang, elok tak? Boley pakai and tahan tak nanti sebab I nak guna in July!? :P)

And this one, I received a text message about it this morning on my cellphone!


For a clearer view of the "banner", just click on the image below!
Ohh... There's also a map attached to it! ;)


When is the SALE?
From 22nd to 26th April 2009...

What time is the SALE?
22 to 25th April 2009 (Wed to Sat) - 10am to 7.30pm...
26th April 2009 (Sun) - 10am to 7pm...

Where is the SALE?
At Stadium Malawati Shah Alam...

What I'm looking for kat sana?
I'm looking for...
  • Perfumes??... (Tak sure lagi! Tapi ramai kata perfumes murah²...)
  • Home & Living / Beddings... (Yes! Kalau ada laa kan...)
  • Pinggan Mangkuk??... (Maybe? Orang kata murah gak yang nih...)
  • Baby Stuffs... (Yes!!! Kalau ada haruslah nak beli... Hehe!)
  • More and more Baby Stuffs... (Yes! Hopefully ada barang Baby banyak² and murah² yang boleh ku borong beli! Hihihi!)

Ohh!

For more info, kindly visit Metrojaya Website directly! FYI, both "banner" images are taken from the website! ;D

So...

Anyone going??

Me insyaAllah pergi yang Pureen SALE tu this weekend but most probably on Sunday laa kot sebab my Husband kene kerja on Saturday! If anyone bumps into me kat sana nanti, feel free to say a little "Hi" okeh! :)

As for the MJ SALE, I really reallyyy want to go!!! I read good reviews about last year's SALE! So I'm hoping to go this year... Tapi..... Saya nak gi during weekdays! But since I'm staying in SK (not at my parents' in Shah Alam though), so sape yang nak bawak me ikot gi SALE tu?? Huhuhuhu... :( Nak gi... Nak giiii! :P ;)

Oh well... Dah mengarut dah nih! :P

Have a good weekend, Everyone!!

Take care... ;D

P.S. Any other SALE events yang I tatau? Please update me ya! Psttt.. Diah, you slalu updated pasal SALE² nih! Nanti update I okeh... Malas Tak reti nak search from Forums or Websites lahh! :P :)

7 comments:

~ SueHarriz ~ said...

oh! Thanx for sharing!! sukeeee... =D

ARIBA said...
This comment has been removed by the author.
ARIBA said...

yeah..i heard about it also..nanti kalau kita pegi, leh ar jumpa kat sana yek..;-)

Nana said...

i went pureen warehs sales this morning. gileeeeeeee ramai org. pregnant lady, psl careful. tp x tau la klau sunday kan. but better ask ur hubby to que first & u straight looking for baby toiletries, pampers ke hape..baju sume x beshhh..huhu. baik pergi yg MJ tu;) all the best..

Anonymous said...

yuhu... hi awk, i pegi last year metro sale.. sgt2 best.. mcm org gile.. bli brg2 umah mcm bantal,towel,cadar, senduk, alas kaki n mcm2 la.. hehehhe best sgt.. murah n seme org tau brg2 metro high kualiti.. mmg puas... d sbbkn dkt ngan opis.. siap repeat 2-3x ngan geng2 opis..ekekeke.. bila lunch je kua jap... masa tu sibuk2 nak kawen pastu bli la brg2 umah skali utk umah sewa.. bli bantal la.. smp nak putus jari agkt.. tp pesanan, g awl n g masa awl2 sbb metro ni kalo sale dia kua kn abis brg2 dia.. xde simpan.. kalo g lmbt2 tgk seskit jek.. mcm nak g lagi jek kali ni.. ermmmm best3 hehehehe jom3

roshda said...

sory, ter post guna id ayah lak ekeke.. ni post blk :)

yuhu... hi awk, i pegi last year metro sale.. sgt2 best.. mcm org gile.. bli brg2 umah mcm bantal,towel,cadar, senduk, alas kaki n mcm2 la.. hehehhe best sgt.. murah n seme org tau brg2 metro high kualiti.. mmg puas... d sbbkn dkt ngan opis.. siap repeat 2-3x ngan geng2 opis..ekekeke.. bila lunch je kua jap... masa tu sibuk2 nak kawen pastu bli la brg2 umah skali utk umah sewa.. bli bantal la.. smp nak putus jari agkt.. tp pesanan, g awl n g masa awl2 sbb metro ni kalo sale dia kua kn abis brg2 dia.. xde simpan.. kalo g lmbt2 tgk seskit jek.. mcm nak g lagi jek kali ni.. ermmmm best3 hehehehe jom3

[ Hanie ] said...

hohoho, menarik! hihihi tau tau je nak dpt gaji kan...bankrap!