We're starvinggg!!! :(
We??
Yessss, me & our little precious inside me! :P
Seriously, I've had nothing... Absolutely NO MEAL as yet today!
Err... Bukan takmo makan tapi tak sempat! Huahuahua... *alasan!!*
As usual, I woke up quite early today sebab cam biasa laa... Sepanjang bergelar "isteri" nih, I never fail (not even once) to accompany my Husband to his car and
So after he's gone for work, I masuk lah rumah balik and had a quick drink (soya milk) before I dooooze off to sleep again! Hehehehe! :P
Tapi tu lah... I was not feeling well since last night (after balik keje at around 01:00 plus) and that resulted with extreme fatigue and malas'ness!! Bluerghh! I sleep and sleep sampai tatau lah dah pukul berapa kan... Tup tup it's time to get up & bersiap for work!!
Arghhh... Lately malas betul nak siap gi kerja!! Especially this week since my shift is scheduled from 16:00 to 01:00 (or in simpler words, from 4pm till 1am!!)... Boohoooo! :( Sorang² plak tu untuk shifts tu! So lagiii lah malas kan!? Tapi takpe... I'm looking at the work schedule pasted at my cubicle here and it seems that this will be my last week working at this hours! Lepas nih semuanya from either 14:30 to 23:30, or 15:00 to 00:00, or from 15:30 to 00:30!! Heh... So haruslah takleh berkira pasal nih! Kerja jer laa shifts nih sebab pasnih nak amik Maternity Leave dah!! Ohh can't wait!!! ;D
Okay, back to the "Hungry" part!! :P
So right now... I rasa sangatttt laparrrr!!!
Before gi keje tadi pun tak sempat makan apa²... I had another round of Soya drink and that's it! Nak tapau anything to work pun tak sempat! I thought nak amik MC sebab still rasa dizzy and tak larat tapi ku gagahkan jua untuk siap² gi kerja sebab nak save my leaves untuk maternity nanti! Huhuhu...
*Ohh si kecik sedang mengeras and terasa macam ada ketulan keras kat left side slightly below my boobs! Haha! Baby Jr. gerak and mengeras kat perut Mummy ekk! Terkejut jap sebab cam rasa bonjol keras tu... Then gerak²... Hihihi!*
Well, so far kan...
I rasa our Baby Jr. nih will be mostly active bergerak time perut I kosong lah... Not like any other babies! I selalu baca, certain Babies or Baby orang lain akan active bergerak lepas Mummy dia makan... Tapi different case with Baby Jr.! Kalau I makan banyak or makan sikit pun, sure dia cam diam jerrr tak gerak²! I think he's enjoying the food lahh... So dia dok diam jer sambil makan² kat dalam tu! (I rasa lah) Hehehe! Good boy... Makan elok² okeh Sayang! ;D
Tapi now...
Since there's no food inside me, baru lahhh I rasa our Baby nih active!! Lapar ekk?? Tu laa... Mummy pun lapar laa Sayang!! Tatau nak makan apa nih... Since Mummy nye shifts yang last sekali, so my "Lunch" hour is at 21:00 (9pm)... Ohhh sooo lambat lagi!! Tapi dah lapar sangat nihhh... How!?? :( Harap² Baby Mummy sabar okehhh... Jap gi sharp 21:00 jer Mummy terus kuar gi cari food!! Okay Sayang?? Huhuhu... *rubbing my belly*
Haihh!
Okay lahh... Nak try doing other things to distract myself from thinking about our lapar'ness!! Cepat lah sket kol 9 nihh! Dah tak tertahan rasanya satu hari tak makan pape... :( :(
Till then, will Blog again soon!! Hopefully I'm bloated & kenyang at that time! Hehehe... :)
Daaaaa...
P.S. Ohh by the way, every Pregnancy is unique and different... Same goes to the Baby inside! Lain Baby, lain lah pe'el nya kan?? ;D
*
*
*
*
*
*
*
*
*
***Updated at 21:05***
Believe it or not, I took my 15 minutes (1st half break time of the day) & went to tapau my "Lunch" cum Dinner at the nearest Mamak Restaurant by BERJALAN KAKI okehh! In less than 15 minutes, I'm back at my desk! Huahua... *clap²* Cepat betul I jalan tadi sebab nak kejar masa! Hehehe... Okeh now I can put my Status to "LUNCH" since it's already past 21:00... Wahhh! Sooo hungry!! Later, Everyone!! :P





3 comments:
anita!ur baby lapar tu..kesian taw
i masa pregnant dulu mmg tak suke nak makan..berat pon naik sikit2 je..
huhuhuu~
(tapi dh xmengandung ni bukan main plak nak makannya!)
hiihi.
take care kay!
Zatty: Zatty, betul laa.. I pun rasa camtu! Sbb kan, my berat pun tak naik sgt! Up until now tak sampai 10kg pun naik... Pastu from last month, naik 0.Xkg jer (tak sampai sekilo)! Hehehe.. I pun jenis "jarang" or tak suka makan sgt time Pregnant ni.. Ntah laa.. Org lain selera banyak tp I lain plak!
Now nih.. Burrppp! Alhamdulillah dah makan.. Ehh Baby Jr. pun dah slowdown sket activity dia.. Tgh makan lah tu kot.. Hihihi!
Thx dear.. Take care too! Kishkan lil'Rayna for me! :)
good for u.at least u jalan and its gooooood ;) senang nak deliver tu insyallah ;) take care dear!
Post a Comment