Monday, May 25, 2009

Spring Bank Holiday (UK)

Yeap!!

It's another UK Bank Holiday today! Weeee... ;D

So seronok as we might get less or no calls at all today due to the Public Holiday in UK! Hehehe...

Ehhh!

Alaa... Not so seronok sangat! I received 1 call already! Haihh... Boring!!

Oh well, nevertheless... I've decided to blog, blog and blogggg away this entire day at work! Tidak melepaskan peluang online sampai bosannnn!!! Hehehe... Ohh! By the way, I thought nak amik leave on 2nd half day hari ni sebab my Husband is on leave today (Read: MC) sebab 1, dia tak brape sihat... And 2, sebab kete dia ada problem and now tengah kat workshop! Huhuhu!

Tapi kan...

Come to think of it... Cam rugi kalau amik cuti hari ni!

Reason being sebab everytime UK tengah cuti, memang tak banyak calls yang kitorang dapat plus selalunya kitorang leh balik kerja awal!! Let say kalau abis keje at 00:00, then boley balik at 23:00... Kiranya awal sejam lahh! Heh. Tak banyak beza ekk? Kira okay lah tu kan... Dapat balik awal sejam and tak banyak calls, seronok okehhh! Hihihi! ;D

Okay lah...

Actually I ada banyak nak update tapi tengah dok focus buat "something" yang my Husband dah pesan lama dahhhh tapi I yang dok pending²... Haaa nih banyak free time so nak siapkan nih dulu! Harap maklum... :P

*
*
*
*
*

(Picture Source: Google.com)

Nanti I update lagi okehh!!

Stay tuneddddd...... ;D

*
*
*

Oh yeah!!

I've updated the previous post regarding the 'Malaysian Online Baby Stores' and there are 2 new online stores that I just added; Mama Paradise, and MummyCare & KiddyCare!! Check it out ya? :)

1 comment:

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

gd choice...since rugi mc during workday yg tk bz...u can pretty much blogging or bloghoppg ;D