Monday, December 7, 2009

Missing Pictures!?

Woops!!

Lately my entries kurang ceria sebab tak banyak letak gambar si tecik kan? Alahai... Bukan takmo share his pictures, tapi sangat takde masa nak transfer gambar & upload kat sini!

Hmmm.

Husband & I selalu wonder how people boleh upload hundreds of pictures inside their FB and whatnot... Banyak betul masa dorang kan? Or... Kami yang tak pandai nak bahagikan masa? Woops! I laa tu kot. My Husband strict sket pasal masa² nih. Hihihi. :P

Anyhow, nanti I'll try to squeeze my time & update my Adzryl's latest pictures okeh! *crossing fingers*

Till then, have a nice day everyone!!

*
*
*
*
*


P.S. Today is "hari ini dalam sejarah" day for me. Alhamdulillah. Hopefully everything turns out well & I hope I've made the best decision of all! Well, the decision is definitely worth it! :)

2 comments:

SurayaHarris said...

What decision?
About work?

Misbehave said...

omg! u resign ke? yeayyyy! :D

*i plak yg excited =p