Hikk. Macam real jer 'post title' tu kan? Ala² "Club" lah lebih kurang kan... :P
Oh well...
I'm currently updating the "database" of all Mommas yang dah email and sent me their details. Really appreciate your response, people! :)
Do check back this space (Read: My Blog) for more updates on the upcoming gathering okeh?
The date is confirmed... When? 30th till 31st January 2010.
The venue!? It's going to be at Port Dickson (PD)... But the hotel is yet to be confirmed. Hotel? Yessss, we're going to spend the night in PD together! We'll have BBQ or just dinner but that would be fun, no? Hikkk.
So please mark your calendar on 30th & 31st January 2010 ya? :)
And ohh ohhh...
Nanti I upload the Momma names yang I dah add dalam the so-called "database" tu yer? Kalau rasa² I missed out your name ke apa, pleaseeeee inform me ASAP!!
To those yang rasa² berminat nak join... Tak kisah lah silent reader ke apa, jom larrr! Refer to this post & email me your details, okay? I'll be waiting... Hihihi! Ehhhh tapi send cepat sket ekk sebab kitorang nak finalizekan participants pasal nak book Hotel! Cewahhh... :P
Heeeeee...
Take care, all!
Hope to see each & everyone of you soon! ;D
*
*
*
*
*
*
*
*
*
P.S. MommaSarah, lets discuss more on the activities! MommaAmie, sila join sekali! Discuss kat YM jer pun... *wink*




7 comments:
I tak lih join ke :p?
waaaa..dgn tak malu sekali I tny!
agagaggaag
Sume kena join.. yeay! babe, kalau dah ada aktiviti, pun blh dah inform kan.. so that org tgk lagi ramai yg nak join..huhuhuhu
bestnye!
wahh wahh..dah ade club? yg belum berapa nak jadi mom bole join ke? hee :D slamat merancang semuanya dan sukses!
waaaahhh seronoknyer.
tapi anak baru 3bulan mcm payah nk join jer..huhuhu
yeayyyyy baik mem
wah bestnya...;)
Post a Comment