Entry nih ada unsur² emo sket yer readers sekalian. Kalau rasa nak baca, baca... Kalau rasa nak baca blog orang lain, silakan... :)
Well, well.
Lately nih perasaan menyampah and bosan with some people in this so-called virtual world makin menjadi-jadi lak. Okay, kali nih... I bosan pasal issue lain, tak sama cam previous entry!
Nak kata I jealous ngan life mereka²?? Ohh tidakkk. Nak jealous hape nya. I rasa macam childish jer mereka² ini. So tak perlu lah nak jeles bagai kan!? Huhuhu.
Hmmmm.
Ntah lah napa I rasa bosan and menyampah sangat². Suprisingly, my close blogger-cum-good-friend is thinking the same too! Heh. ;D
It could be because.........
1) There's some sort like "competition" going around.
2) Some people just want to be
3) Some people want to be in the limelight.
4) Some people are so proud of themselves.
5) Some people have a contented life & they want people to know that. (Okay, that's fine... Good for them! Tapi tak perlu lah nak menunjuk kan?)
6) Some people memang suka sebok hal orang. (Okay, I may sound macam penyebok jugak tapi I don't think I sebok sangat hal orang! :P)
7) That person ada perasaan hasad dengki.
8) That person ada perasaan "macam bagus".
9) That person tak sedar kelakuan dia macam tu.
10) That person mungkin seorang "attention seeker". (Hmmm. Maybe?)
Or possibly because.........
Some people are just plain childish!! Uh'huh.
Hmmmmmm.
Babe (you know who you are), let us just be ourselves & never pretend being other people! Walaupun kita² nih mungkin tidak se'cool or sehebat or se'glamour mereka²... Tapi we do have our pride, specialty & uniqueness that stand out among the rest kan kan!?? Asalkan jangan jadi hypocrite sudahhh. Eh ehh... Kita HOT apa di mata Husband kita, tu yang penting tu! Hikk! :)
Hmph! I hate hypocrites!!!! People can be all angelic &
Ohhhh.
There goes another EMOTIONAL entry from yours truly.
Sebenarnya apa I tulis nih is from my side of view. I kadang² rasa pelik. In virtual world ni, pusing² pun akan jumpa orang yang sama jugak. Kat Blog ker, kat FB ker... Don't you know that people are watching you!? Okay, that sounds betul² macam penyebok. What I'm saying is, people are smart enough to know your intention and the reason behind your doings. It's too obvious, my dear! Hmmmm.
Apa² jer lah!
Just keep in mind that, NOBODY'S PERFECT! (Read: Not even myself!)
Enough said. :)
*
*
*
*
*
*
*
*
*
P.S. Note to diri sendiri -- Mind your own business, Anita!! ;D




11 comments:
Hahaha.. babe, entry nie tak cukup panaslah! kasik panas lagilah..hahaha.. some of ppl nie, bukan childish la.. but they need ATTENTION from other ppl utk bagi dorang nampak glam.. for me kan takyah lah nak lumba2 sape the best.. org lain tak tahu.. they will envy u the way u are.. bukannya dgn ur style yg nak tunjuk bagus..haha.. tak best tul org mcm nie.. seek attention sbb dorang tak pernah dpt attention from their husband kot..hahaha..
u panaskan lah babe! i bab tulis entry2 camnih ala2 tak reti sket.. huahua! :P well, i sooo agree with u! biar jer lah kan... asalkan mereka2 itu happy dgn cara mereka! hoho. :P
wahhh..sapakah itu..harus ku siasat ni..nampak sangat saya tak amik port sangat dunia virtual ni
ermmm... sabar je la k...
i pun tak suka dgn org2 camtuh...
giler sibok hal org!!!
sapee knits?
goshhhh...tatot nye if i am the one u r referring...huhuuhuh...am i!?!??! ;p
mommy asyik marah2 aje skrg ni...hahaa..mane nita yg suke gelak2 yg i kenal dulu..? kuikuiii
tertarik dgn entry ni..dari silent reader terus nak letak komen hehe
conversation about this topic dah lama i dgn my frens ckp tp offline la..kang boh online ada pihak yg terasa. walaupun i tak sure sgt ur referring to who..tp i feel ur irritation dear hehe..
i love this entry..hehe..u go girl :P
garangnya mommy nita nie.. :p
takpe...nanti kiter jumpa..happy2 k!
i like this entry nita.
Post a Comment