...I puked!! :))
Wahh! At last huh?
Not sure whether that, we could consider as "Pregnancy Sickness" (won't call it "Morning Sickness" though at it's 22:40 now! :P) but just now, something happened!
Hehehe.
I guess you know already.
Hmmm.
I took my 15 minutes break just now and went to the toilet to pee for the n-th times today! :P Like I posted earlier, lately I'm starting to feel queasy during day-time or tengah² malam. And yes, my deria bau pun dah makin sensitive so just now when I'm about to enter the toilet's front door... Yes, the toilet has 2 main doors before u get to see the rest of the small² cubicles. Huhu. Ohh sambung cerita. So when I'm about to enter the door kan, suddenly there's a weird smell and I started to uwekk uwekkk. Mula² cam biasa laa kan. Dah biasa dah uwekk yang tak kuar apa². Macam angin gitu. Konon nak muntah tapi 'ilek'..nada..zero!! Heh. BUT once I get inside the toilet........
Wallaaa!!!
Uwekkkkkkk!!!!! I muntah! Tak laa banyak pun. Cam sempat tadah with tangan kanan! Sket je kuar. Hehe. Tapi berlari anak gak ler ke sinki. Cuci² and kumur².
Haih!!
Itu namanya "muntah" Ibu mengandung ker?? Hahaha.
Cam kelakar jerrr. Ciput jer. Cam air² je yang kuar tapi kosong! Huhuhu. Err. Tapi sorry lah yekk kawan² se-ofis, ada laa kesan 2,3 titik atas lantai depan sink tu! Tak dapekk laa nak lap ke apa kan! Woopss! Sorryyy... :D :P
So itulah dia al-kisahnya...
Kuar² toilet terus excited nak story-mory kat my closest colleague, Shah! Excited sebab finally "dah" muntah kot?? Hahahahaha. Merepek sajorrr.. :P
Okay lah. Sambung kerja dulu naaa. Sat gi kol 00:30 nak balik dah!!
Miss Hubby sooo much!! Hihihi. :P
Later, people!
HAPPY CNY to those celebrating it & HAPPY HOLIDAY to the rest!!! :D
P.S. I'll be back working on 2nd day of CNY, which is Tuesday! Huhuhu. Tak besh sungguh!! Tapi double-pay, so happy lah jugak!! Hehehe. :P
iPad如何屏幕旋转(ipad怎么旋转屏幕方向)
2 years ago




7 comments:
knits, ure so cute, a cute mother to be la knits. usually preggers aviod sickness, but ure looking forward to it, which is so comel to me =) i hope ur journey is a smooth sail. wishing da best for you n bb jr. take care knits, tell me more update ek bout ur beautiful pregnancy =)
bab muntah2 ni yg tak tahan ni kalau pregnant kan?
eh gedix ek..excited plak muntah2 nie..hahahaha..at last yer Anita..hihihihi....
hohoho...muntah pon excited eh? :D
-, thanks! err.. nih sape ek?? mcm someone who knows me jer! hehehe.. btw, i excited sbb dah 4 months nih, ni first time i muntah! sbb so far i mmg xde morning sickness.. sbb tu excited!! hehehe..
liza- oh rite.. tu laa.. sib baik i x kena.. nih kene pun sket jer.. hihihi.. ;)
amie & hanie- hahahaha. excited sbb slama ni x rasa muntah2 ni.. baru 1st time.. hoho. ntah hape2 kan.. tp xnak dah.. sakittt.. huhuhu.. :P
hihi.. samelah mcm i! i pon was so pelik when i wasn't puking regularly like other pregnant ladies did. haha.. then, at 4 months, i was puking like crazy for 3 days! then it stopped.. hihihi
ya allah tak de rupenye comment gue kat sinik.. adakah takterpost the other day? anywayy.. ape la nits, org x mo muntah2 dia nak plak.. eheheh :p tp kalau x muntah tak thrill la plak ekk.. heheheheh :) take care babe!
Post a Comment