*
*
*
Hihihihi!*
*
Sooo, here is the sambungan story! *wink*
Hmmm...
Would you like to know what is/are the
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
This!!!!!!*
*
*
*
*
*
*
*
*
Baby Jr.'s FIRST ever clothings! :)
We bought this for Baby Jr. last weekends!! Weeee... :DErr...
Actually, the plan was to betul² reconfirm Baby Jr.'s gender during the latest Check-Up at An-Nur baru² nih, then end of this month baru start shopping his stuffs!
Tapi biasa laa... Being a first-timer, I yang over excited!! Hehehe. I know, my Husband ikotkan ajer sebab everyday dia dok dengar I bising pasal nak beli baju Baby Jr. sebab geram everytime gi survey² kat Malls, sure nampak & terjumpa banyakkk baju² and barang² Baby yang chomel² and best²!! Eiii... Geram okeh!! :P Sib baik laa Hubbyku memahami
Ohh... By the way, nak tau tak???
While searching, browsing and flipping through all the baju kat Babies' Shop yang kitorang terjahhh... My Husband pun tak kurang hebatnya mencari & memilih! Chomel jer tengok dia excited pilih baju Baby Jr... Or I can say, Daddy's Boy!! Hehehe...
And you guys nak tau tak yang mana satu favourite baju yang Hubby pilih??
*
*
*
*
*
*
*
Tadddaaaaa!!!*
*
*
*
*
*
Okay lahh...
Dah penat membebel & menulis!
Can't wait for the Weekends!! We might do some shoppings again for Baby Jr. *crossing fingers* and I hope we won't go BROKE after all the spendings... Haha!
5 bodysuits in 1 day... Ohh, we bought all these from the size of 6 months & above! So lama sket boley pakai... ;D
Shopping for Babies' stuffs is sooo addictive!! No?? :POhh yesss, excuse me - I still don't declare myself as a Shopaholic! ;)
Till then, HAPPY WEEKENDS everyone!! ;) :D




1 comment:
wow..dah shopping..bestnya.cute sangat baju2 baby tu...;-)i tak taulah bila nak start shopping.My hubby dah bising2 sebab tak pegi lagi shopping skit2 barang2 baby..anyway blum datang mood nak shopping lagi, sebab baby tak tunjuk2 lagi boy/girl..;-(
Post a Comment