Tuesday, April 21, 2009

Fadd, this is for you!!

Hihihihi!

Fadd dearest, as promised...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Tadddaaaaaaa!!!

This is for you, Babe! ;D

Once upon a time... :P

A clearer picture... So which one is you/me?? :P :P

Hehehe!!

Sajer nak kasi you ingat pada suatu kisah yearsss ago! Huahuahua...

Checkout my chubby but long cheek/face! And not forgetting my sepet eyes too! Hahaha! :P

OMG, Babe!!

I looked UGLY!!! And veryyy selekeh!! Hahaha...

Ohh I missed those days!

Which reminds me, bila nak jumpa nih?? It has been yearsssss... I missed you tau! Miss me tak? Hihihi! :P

Hope to see you again 1 day... Nanti visit I bila I dah deliver my Baby okeh? It's a MUST!! Hehehe... Take care, Darl! Mwahs!
:D

P.S. Nanti our Babies kawan² okeh? Goshhh tak sangka our Babies are going to be sebaya like us!! Hehe... *wink*

5 comments:

jetsetter said...

Ayyyoooooooooo
I sooooo..hahah how to say ahhh "ustazah look" kot..hahah..adoii!!! Seryes I miss sgt masa kita mkn semua kt sana ..kan kan
Tula..I suka nasyid"cinta" tu..ayyo!
Tula BILA NK JUMPA>>I miss u so badly!

ARIBA said...

hey..i went to this camp also..taun bile u pegi Anita???

[ Hanie ] said...

aaa? AKRAB tu eyh? hihihi kite pun pegi masa umur 11 tahun..adakah sama? :D

dialicious said...

ini kem ape ek?

Anita, Mummy Adzryl said...

Fadd: Hahaha! Mmg klakar ah Babe.. I miss those moments too! Sgt kanak² jer rasa.. Don't worry! 1 day sure we'll meet again!! *amen* :)

Ariba: Err.. X silap kitorg gi time Form 3.. Or was it time Form 2.. Form 2 kot!! tahun 1997! Hehehe.. Lama dah... Ariba gi tahun biler?

Hanie: Hanie, x silap kitorg gi time Form 2.. gi sebelum PMR! hehehe.. ke time 11 tahun ek b4 UPSR?? aiyakk.. serious lupa! hehehe.. btw, kita 2 kenal pun time tuition kat EMKAY kan? hehehe..

Diah: Cam ala² SUMMER CAMP, diah.. tp kat malaysia! hehehe.. kt Sg.Lui tak silap.. dekat2 ngan Sg.Congkak.. Camp under Dr.Hassan Ali! :)