Wednesday, May 27, 2009

My Baby Bump & I

Hihihi!

Sungguh gerdix post-title itewww! :P

Oh well, as promised... (ada promise ke?)

Here are some overdue baby bump pictures of moi... :)

*
*
*
*
*

My Baby Bump @ 27 Weeks 5 Days Pregnant

Pose tangan kat depan... :P

Pose tangan kat belakang... ;D

*
*
*


My Baby Bump @ 29 Weeks 4 Days Pregnant

Pose typical... Tangan kat depan! :P

Another typical pose... Tangan kat belakang! ;D

*
*
*


My LATEST Baby Bump @ 32 Weeks 4 Days Pregnant

Look at thatttt... Very bulat kan!? Ohh sila abaikan "baju" yang makin sendat tuh! :P

Sooo much different in the previous weeks... Seriously by the time you hit the Big 3 (30 Weeks onwards) memang the baby bump akan makin makinnn besar bagai juara!! ;D

*
*
*
*
*


Ohh sungguh mok mokkk rasanya... Ohh Baby Jr., Mummy tak pernah se'mok mok camni okeh! All for you, Darling! All for youuu... Mummy tak kisah lah mok mokk camnih asalkan Baby sihat kat dalam... Dok baik² dalam Mummy tau! Jangan naughty²... Ummuahhh!! ;D

Err... By the way people, my bump pictures
cam tak banyak beza than before kan!? Sebenarnya.... Ada banyakkk beza tapi tu lah sebab my assets nih ala² biggy kan... So nampak cam my bump nih kecik larr! Tapi hakikatnya... Besar okehhh! Baby Jr. yang kat dalam pun dah 2kg plus sekarang... Hihihi! ;D

Actually kan, I nak letak Baby Jr.'s scan pictures sekali but ntah camne I lupa nak snap the pictures!

Aiyakkk... Next time I update lagi okeh!

Dulu
I slalu letak his scan pictures & my baby bump pictures serentak bila I tulis my Weekly Pregnancy updates here tapi tu lah... Makin lama, makin takde masa lak!

Pastu,
since my Check-Up sekarang is once every 2 weeks... So macam dah kelam kabut sket nak snap pictures, write some updates, etc etc! So harap maklum yer... :P

Alrighty!

I'm done with this entry!

Will write again soon... InsyaAllah! :)

Take care, people! Laterrrr...

*
*
*
*
*

Oh yeah!

More pictures of "My Baby Bump & I", you can visit my Facebook album HERE!

I have all the previous baby bump pictures in that album since the day I found out that I'm Pregnant! So basically, boley nampak lah perubahan my baby bump dari awal Pregnancy till now... Hihihi! I love the album sangat² since all the pictures inside are those special moments that I will remember & cherish bila tua nanti about my 1st Pregnancy!

Ohh!

FYI, this album includes both my baby bump pictures from Week to Week (not every week though) and all Baby Jr.'s Scan pictures!! Hihihi... :P ;D

*
*
*

P.S. Sila abaikan "baju" yang saya pakai okeh... Iyer! Saya tau... Sajer je pakai baju yang sama (Read: Mostly baju PINK tu!) time snap gambar my bump nih sebab senang nak tengok the difference from Week to Week... Hihi! ;D

4 comments:

Mrs. Amie said...

Knits...dh 32 weeks perut u semakin ke depan n depan n depan...hihihi....

Nadya said...

wahhh besaunye pewot knits..5 star hotel dlm tu utk ur baby..haha all the besttt!!sonoknye nk dpt baby..lalallaa

Nana said...

i can see ur belly is moving forrrrward when its getting closer! awww takutnyeee...mine might be like u. huhu!

wish us luck!

Anita, Mummy Adzryl said...

Amie: yess tu laa! perut i makin ke depan & ke depan lately nih.. kejap jer! minggu ni lain, few days later terus lain.. hohoho! :P

Nadya: hehehe.. thanks, babe! u take care.. i'm sorry again psl wut just happened! jgn stress2 sgt.. insyaAllah rezeki tu akan ada lagi.. chaiyokkk okeh for u & Bojed!! ;)

Mrs Bob: hihi tu laa.. sket lg ur pewut cam mine! tp i sama naik ngan my assets so maybe x nampak besar sgt.. u slim, so maybe ur bump lg obvious... hihihi! enjoyyy~ :)