First thing first, the Photoshoot!!
The Photoshoot above refers to the "Maternity" Photoshoot that Husband & I will have next week on Saturday morning! Hehehe...
Ohh tidakkk! Takde laa nak bergambar cam the picture above! Kalau nak pun, snap sendiri kat umah lah kan... Hihihi! :P :P
Tapi kan... Cam gerdix jer nak berphotoshoot bagai kan!? Hahaha! Even my Husband pun was a bit "bising" bila I mentioned to him about that plan awal² dulu... Alaaa Darling, bukan selalu... Mummy tinginnnnn nak bergambar gerdix² with you before our Baby Jr. pops out! Hihihi! Jangan marah arr... Sib baik sekarang (maybe sebab dah boring dengar me
Hehehe...
So yeah, the Photoshoot will be on next Saturday morning and our Photographer will be..... Jeng jeng jengggg!!!
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Ohh no nooo... :P
Segan lah plak nak kasitau! Sebab blom "settle" lagi Photoshoot tuh kan? Nanti orang cakap I beriye plak sedangkan blom apa²... Huhu! Ohh... But well, I love her style and her pictures! Insya Allah when the time comes (which is 1 week plus from now), I'll reveal who she is!! Hehehe... Tapi rasanya in one of my previous entry, I ada mentioned the initials of her business, so some of you maybe dah tau kot... Hihihi!
Well, I'm excited!! My Husband plak ikotkan ajer... Haha! :P
Eh ehh...
Tapi kan, the reason why I
To those of you who lives around SK area... Say, Putrajaya or Cyberjaya or Seri Kembangan or Puchong or Bukit Jalil or kawasan² yang sewaktu dengannya.........
Kat mana ekk tempat or venue yang best to do the Photoshoot!??
9 Months plus ago, Husband & I had our Outdoor Wedding Photoshoot in Putrajaya... I mean, betul² tengah² Putrajaya kat area building² tu... But this time, we thought of having the Photoshoot at a park!! Ala² garden or taman gitu...... Hihihi!
Any suggestions!?? Do let me know ya... THANK YOU!! :)
So nexxtttt...
The Antenatal Class!! ;D
Hmm...
On Sunday next week, just a day after the Photoshoot thingy, we'll be attending the Antenatal Class by An-Nur! :)
We're one of the couples for the June's Antenatal Class! :)(Picture Source: http://www.annur.com.my/antenatal_class.htm)
Sangat tak sabar nak gi... Hopefully sempat lah kan! Sebab next week Sunday I dah around 35 Weeks 5 Days preggy so risau gak kot² tup tup tengah² nak gi Class, I get the "Labor Signs" pulak... Ok'oww!! Harap²nya sempat lah gi... I nakkkk sangat gi Antenatal Class tuh! As a first-timer, nak gak belajar apa yang patut from the experts kan! Especially when it comes to the Breathing Techniques during Labor, Infos on Breastfeeding, Infos on Pain Reliefs during Labor, etc etc... Ohh tak sabar nak gi walaupun Class tu satu hari jer! Hihihi! ;D
Hmmm...
Oh well, that's about it for now... I'll be waiting for your suggestions on the best or nicest place/venue to have the Photoshoot okeh! ;)
Can you spot my chubby fingers?? Tengok... Cincin kawen pun dah tak muat dah! Hohoho... Ohh I'm sooo Enough about these 2 plans I have for next Weekend! Ceritanya pasal minggu depan tapi dah beriya tulis hari ni kan!? Hehehe! Sorry... :P
See you in my nexxtttt entry, people!! *wink*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
As usual, more pictures of My Baby Bump & I, kindly visit my FB Album HERE! :) ;D :P





7 comments:
wah photoshoot???? kein pun pernah angan2 if preg nk wat photoshoot sbgai kenang2..even my wed photog pun dh ckp2 bout preg photoshoot...ehhehe..go knit!! nnt update tau!!!..
btw tmpat yg best cuba try kat Pullman ape tah kat Putrajaya..tmpat dia cantek knit!!!...
wahhh, nak ke fotoshoot dah yer. Kat putrajaya, rasa pegi ke taman Botani....boleh masuk dlm tapi kene baya sikit, tp kat luar2 taman botani tu pun dah cantik. Ala2 timur tengah gitu :D Kita pun dgr2 org ckp je, blom penah pegi hihihi
besar dah peyut!!!!
bestnya nak gi photoshoot! me? hahhaha.. malas itu sgt tegar sekarang!
taman botani (aritu pre wed shoot sane..pagi2 pegi..belum kol 10 pun..tapi peluhhhhhh sgt..haha kalau bkn jenis berpeluh ok la kot)
tasik putrajaya
pullman (latest attraction)
have fun!=D
my sis did her outdoor wedding photoshoot at cyber lodge hotel...cantek!!
ade taman2 n kolam...
cun jugak la if u wanna ber'gerdix' kat sana... huhu
do post da pic later k~
hi anita
kat putrajaya byk taman2 tengah naik .. i slalu g swimming kat presint 6 (kat taman rekreasi air putrajaya), kat situ pn byk org buat outdorr photoshoot. viewpn cantik, sbb ada tasik, platforms, hotel yg tgh naik (pullman hotel). just my 2cents.
Post a Comment