Hihihi!
It's the other way around!?? :P
Yeap!
On the day Baby Jr. pops out, a Mummy was born too!! ;D
Alhamdulillah...
As per the previous entry by my lovely Husband, at sharp 18:05 on 4th July 2009... I have safely delivered our precious little one via SVD (spontaneous vaginal delivery) at Hospital Putrajaya! :)
It was a very memorable experience for both Husband & I...
Yesss, eventhough me bersalin kat Government Hospital, but alhamdulillah my Husband was always with me from the time I was admitted to the Hospital, till they pushed me to the Labor Room... And he awaited patiently with me, supporting me all the way especially during those painful contractions!! Yeappp... He did! Thank you, Sayang... :)
What about my bersalin experience!??
Hmmm...
The birth experience is of course, unique for every individual... Nanti lah bila I ada time nak cerita2, I'll blog about my experience okay? Sekarang nih I type entry nih pun sambil baring sebab sakit bontot lahh... Sesape yang dah bersalin sure tau camne rasa awal2 nih kan? Huhuhu...
But all I can say here, it has been 5 days now since I gave birth to our Baby Jr.... Alhamdulillah semuanya dah selamat and I'm sooo happy that we finally get to see our Baby after months of waiting... FYI, Baby Jr. pops out exactly 10 days before his due date, which is at 38 Weeks 4 Days! Just nice and right on time... ;D
So alright!
Before I end this short post, to those yang tak pernah tengok our Baby's pictures lagi... Let me introduce to you...
Presenting, our precious little bundle of joy...........
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Adzryl Faheem Bin Mohd Fadzril Faez!!! ;D
Our dear Baby Jr...
Mummy & Adzryl...
Daddy's Love...
Mummy's Love...
Our precious little one...
Awwww... I love our Baby sooo much!! (sape tak sayang anak sendiri kan? :P)
Sorry, people! I tak larat nak post banyak gambar kat sini... Tapi my Husband ada letak some of our Baby's pictures in Facebook! And our Photographer for our Maternity Photoshoot hari tu pun ada datang semalam to my Mom's house to snap our newborn's pictures! Dia pun ada post up some pictures at her FB and Blog gak...
Come, let me share with you the links to some of my Baby's pictures... :)
My Husband's
- Facebook : Click HERE! :)
Some pictures taken from my Husband's FB...
My Husband's favourite pose of Adzryl...
Kak Zubye EOG's
Some pictures taken from Kak Zubye's collection...

Our Adzryl Faheem @ 4 days young...

Cutest yawn...
Alrighty...
Till I write again! My Baby tengah tido and I plak tak larat type sambil baring nih... Lenguh!! Hehehe... Later, everyone!! Thanks for all the comments in the previous post... Thanks for all the warm wishes and prayers too!! Take care... :)
Mummy Anita signing off now... Mwahs! ;)
*
*
*
*
*
P.S. I'm a bit down since last night......... WHY?? Sebab malam semalam my Husband dah balik SK!! :( I berpantang kat umah my Parents nih! My Husband can't stay with us in Shah Alam sebab susah nak ulang-alik kerja... Dia cuti pun dari Isnin till Rabu jer! Sedih sangat malam tadi! Iskk iskk... But I promised him that I'll be tough for him and for our Baby! So please pray for me okay? Moga2 I kuat sepanjang my Husband takde during my Confinement nih... :( Ohh can't wait for the Weekend!!! *sob* Daddy, Mummy & Adzryl miss you soooo muchhh!!! Please take care tau... :(




29 comments:
xpe sayang...shah alam dgn SK dekat je...klo rindu mesti dia balik hehehhee..anyway...congrats.sgt comel mcm u ok...serious
OMG, Knits..cuteeeeeee..geramnye sha tgk...Knits, ckp kat BB, Aunty sha say hi to him...Take care huh..
owh shah alam...kat maner tu? I pun kat SA gak..
congrats...i pun ambik kak Zubye jugak for my nb. u dah lepas...amie dah lepas...most of my fren pun dah lepas....i jer yang still pregnant ni!!
hi nit..
cmne bersalin kt putrajaya?
ok je kan..me je tgh tggu ari ni..huhu ntah esok ntah lusa,dh ade tanda2 skit2 dh..
btw congrats yer!!
cpt2 update yer..ari2 me bukak ur blog..hahhaa
Tahniah!
New arrival in Purpleplum Store: Jimmy Choo riki bag for sale..
Pls visit us @ http://mypurpleplum.blogspot.com/
tq.
hye anita..
i'm ur silent reader
nway, i tak preggie lagi..
kawen pun tak lagi:P
tapi sangat suke bace ur post
and i gotta say that ur baby is looking extremely healthy and very cute too!
alhamdulillah kan
macam my mum kate mase i baru kuar(i anak sulung), die kate mase tu tak pikir ape dah...asalkan cukup sifat n sihat dah cukup syukur
nway, gud luck jadi mummy
suke bace ur post pasal pregnancy and all
rase cam best je preggie
hikhik
nanti update byk2 ek
nak tgk baby adzryl lagi
:)
gebunyeeeee!! comelnyeeeeeeeeee! putihnyeeeeeeeee! neway nits, you look very fresh n healthy. Takecare n heppi confinement.
happy parenting anita!!..berpantang elok2 yer..
aduh aduh aduhh.. adzryl... nape awak kiut sangat? meh aunty nak cium sket mehh..
rindu kat ur baby la knits..xpe2..i know u are strong mummy and wife..u can handle it..chayok2 anita..
comelnyaaaa!!!!
congrates anita!
welcome to the club ;) he's such an adorable cute little baby
Anita...congrats dear..tak sangka lahir dekat2 kan anak kita..alamak..apsnie kena update pasal baby jer la memanjang..hihihi..take care dear!
hye nit!wahhhh cute sgt baby.name dia pun cute.
apepun tahniah utk nit sekeluarge ye.
hugs n kisses to baby :)
congratulations again anita....such a cute baby..rupa baby macam mummy dialah..ada satu gambar from zubye's facebook, gambar baby u senyum...cute sangat.kecik2 dah senyum..;-)
I'm happy semua okay...
Nanti la i dtg SA to visit u..boleh?
cute sangat ur baby..cium sket..=)
Congrats Knits!!ur baby is so so so so so adorable..dun worry ur a tough lady..u'll be fine k!tgkla.baru lepas bersalin pun boleh update blog..cayalah..mesti excited x saba nak update blog kan..eheheh
cutenyer! nak kenenkan dgn aleesya boley? hihihi.. babe, i nak ur mom's add, i nak visit u sgt2.. dah dekat sgt tu seksyen 4 dgn seksyen 8...
iskk comelsss!
sian die..kuatkan semangat k...mane tau, ari2 dgn Baby Jr. kejap je mase akan rasa berlalu :)
congrats again mummy adzryl :D ur baby so sangat comel!! ^^
nitaaaaaaaa..
congratsssssss!
gile chumel anak bujang u.
huwaaa..cant wait to my turn pulak..
mwahhhh2 from my lil princess.hehe.
alalallaa tomeynyeee..geramssss..congrats again!!=D
wow dagu tebelah.. :D ensem nihh
oh my kak anita! he is absolutely adorable! send my kisses to him please. hehe. :)
xoxo.
mukanya sebiji cam nit
:)
comel..kiss him for me keh!
wah! sudah bersalin ka... comel la dia.... congrats to u n hubby
jaga diri bebaik k?
babe..ehhe i baru je bleh nak online..seronok..!! tak sabar nak kasik bb u jumpa bb i dengan amie..kot dorang ada language sendiri kan nak borak..hugs n kisses to mummy and bb :*
CONGRATULATIONS NITS!!!!!! BIG HUGS!! BIG HUGS!!!!
cutenya anak dia!
congrats! kak nita, remember me? adik aini mastura :)
seems like we r in the same club now! :) bole berbesan la kite.. hahahaha ;p
Post a Comment