Wednesday, September 16, 2009

Rezeki Ramadhan

...or can I say, rezeki Adzryl Faheem!?? :)

Ohh!

Checkout the ticker today! :P


Alhamdulillah... We've been together as Husband & Wife for 1 Year & 1 Month now! :) And besides this wonderful Anniversary, hari ni ialah hari yang SANGAT BEST untuk me!! ;D

Why!?

Sebab.............
  1. Gaji masuk awal and today the amount has been credited!! Yayy! $$$$... ;D
  2. Gaji yang masuk tu pun ialah termasuk dengan BONUS!! (half year bonus kot? I pun tak sure! Dah 2 tahun lebih kerja sini, tak pernah lak dapat bonus time raya! :P) Bonus tak banyak mana, tapi boleh laa... :)
  3. Just now I received a raya angpow from our OM here! Wahhh... Dah jadik Mummy pun dapat duit raya lagi! Hihihi. Whether it's from him or from the Company, tak kisah dah... Asal dapat, sudah happyyy! Well, of course I'll pass this duit raya to my little Adzryl! :P *ahem* Tak banyak mana pun, tapi syukur²... :)
  4. I received an email that says I won cash money of RM400!! Weehoooo... Suka²! :P
The email that I received from CARI. :)

Spot my name?? Malas nak highlight mana satu... :P

Ohh!

Let me share with you how I won the cash money okeh! *wink*

Hmmm.

All this while, since last year or last 2 years... Senang cite, sejak bekerja lah... I registered myself at the CARI Website and have been doing & completing lots and lots of Surveys from them.

Tapi everytime lepas isi the Survey forms and answered all the questions... Mesti kena isi form pasal my particulars etc etc... Then tunggu² tak pernah plak dapat email menang apa² kan! Frust jugak... Tapi that never stop me from doing the Survey lagi dan lagi... Hehehe!

So today, when I checked my email from home before hantar si tecik gi umah Babysitter dia, I got an email from CARI!

Wahhhh...

At last, I won!!!!! Yayy! Syukur syukur... :)

Tapi kan, tatau nak percaya ker tak benda nih... Hmmm. But since kat Website tu ada tulis details about these and thats, so as of now... I will trust this! :P

So yayy again!

Will reply back the email later & hopefully I'll get the money SOON! Lepas raya pun takpe, at least ada extra $$$ nanti! Betul tak? Alhamdulillah... :)

Ohh! You know, this reminds me back of my "Winning" in 2006. Check out the old picture of me below... :P

3 years ago... Back in 2006! :)

Pure luck!! I really miss the moment! ;D

I won in 2006, but didn't get anything in 2007... I wonder if the Contest is still ongoing every year or not! Hehehe! :) Hmmm. I did blog about this "Winning" in my old Blog tapi since I forgot the password, so takleh retrieve balik the post! Huhu.

Ohh yeah!

Which reminds me lagi... Balik bercuti raya nanti, end of this month, my ViVi's roadtax will expire!! Aiyayaiii... Nak guna duit lagi! Hope duit "free" yang menang² nih cukup untuk cover roadtax's fee tu! Risau gak... Nanti kang dok sakan beraya and shopping sana sini, lupa pasal duit roadtax! Huhuhu.

Anyhow, harus beringat pada yang susah jugak kan... Excited² I nih, I masih ingat pada yang susah yer... Don't worry! :)

Okay lah...

Ada lagi nak cerita nih! Biasa larr bila dah
start kerja, senang & rajin sket nak update² Blog sebab banyak masa... Kerja I kan, kalau takde "call" takde lah kerja sangat... Follow-up² calls tuh ada laa tapi tak banyak mana! So kalau takde call, free lah saya... Bersuka ria sambil online sana sini! So boleh lah update Blog selalu! Hihihi! Ntah pape kan? :P

Ohh!

Hari Raya tahun ni lebih bermakna dengan kehadiran si kecil saya yang makin bom bomm itu... Alhamdulillah!


Laterrrrr, all! Take care... :)

Ohh! I miss my little Adzryl now... Tak sabarnya nak balik!!! :P

*
*
*

P.S. Ohh tiba² terasa nak check my Nuffnang's Earnings plak! Will blog about it later kalau ada yang menarik yerr... :P

10 comments:

Mag said...

wah..rezeki baby..

*ehem* apr tips ari tu?

Anonymous said...

wah!
rezeki Azdryl..
so, duit raya for me this year kena la up skit ek..ehhee.. :P
btw, xde duit raya for Adzryl since me pun x keje lg..ihiks!
ape lg, minta la kat pakcik2 die yg dah keje tuh..
ehehe.. :D

CuppyCakeMommy said...

byknya rezeki azdryl tahun ni...jeles ni..baby mia nak mintak duit raya byk2 la cenggini

ARIBA said...

wah..makcik kayo ar..

Mrs. Amie said...

bagus bagus..jimat duit sdiri.. suka suka!

my nuffnang pun dah banyak boleh kuar.. tapi i nak tggu bila terdesak tahap melampau, baru kuarkan..huhu

happy hari raya... u raya mana nie?

Misbehave said...

lucky u! :)

selamat hari raya nits!

maaf zahir batin ye ;)

m@Ri@ said...

wah rezeki terpijak..bestnya..

mar!ahaf!z said...

bestnye being lucky! :)

SurayaHarris said...

yeayyyyyyy

d.a.m.i.q.u.l.a said...

wah bnyknye untung.sy kalo masuk peraduan cikai2 pun jrg menang huk huk