Wednesday, December 16, 2009

MA&CJ Adzryl Faheem *Sneak Preview*

:)

My Husband just edited this yesterday & I feel like sharing this with all of you.

Thank you, Baby for the lovely pictures! *kiss*

Majlis Aqiqah & Cukur Jambul Adzryl Faheem. :)

Our Adzryl Faheem & the babies who came. :)

Ohh!

I've just received some preview pictures from our Photographer too! I tengah nak try upload the pictures in my FB tapi asyik failed jer. Haihhh. Once I've uploaded them in my FB, nanti I share kat sini pulak okeh? Heeeee... :P

I love all the pictures, either from my Husband or our Photographer!! I'm really looking forward to get the rest of the pictures!! Hihihihi. ;D

Till next post... Toodlessss!! :)

*
*
*
*
*

P.S. Details of the Majlis akan di story-mory later when I feel like writing have the time, okay? :)

17 comments:

Anonymous said...

grand jugak cukur jambul adzryl ek..i wat aqiqah qisya hari tue xwat cukur jambul pun..sebab kepala die botak..hihi..owh btw, klau u nak wat medical card for lil adzryl..leh contact i..as low as 100 for half million coverage..elina prudential 0173126687..nak wat education plan pun boleh..

Lina said...

nita, i love the pix.. sgt blue and grand. i know u've put lotsa thought for that special day.. keciwa betol xdpt pergi aqiqaah adzryl.. coz i had to work.. bile la nak jmpa adzryl lg.. huhu!

[ Hanie ] said...

sgt cantik your theme! ;D
dan preparation yg sgt berbaloi2 ;)

~ SueHarriz ~ said...

cantiknye design..wahh...rugi x g.. =(

Unknown said...

wow..so nice...white n blue!!!!

Nana said...

mine also will be baby blue! awww baby boy selalu kene gitu kan? anyway, appreciate if you can share what are the do & don't as well as the list that we should prepare of.mcm anak nk kawin plak.hahahha..

m@Ri@ said...

ala cutenya..tak sabar nak tgk sumer gamba2..nnt dah upload bgtau ek..n nnt leh stori mori psl that event..nak tau..;)

June Azizan said...

wah meriah meriah..,eheh caya la..hebat hebat..comey je semua baby baby tu :) adzryl dah botak eh..ehehe tomey tomey baby blue

Mrs. Amie said...

Qaira nie menyelit jer kat mana2 ada gambar Adzryl..hahaha

Shaza Shamsuddin said...

nit tx for the invitation. sori ekk datangnya lambat, baliknya awal.. terkejar sana sinik.. hehe..

ARIBA said...

wah..meriahnya...;-)..

Lea Shmea said...

all blue! comelnya adzryl! dah besar dah dia. :)

Misbehave said...

wahh grandnye, rugi x dpt pegi, i g penang la yang.

we want more! we want more! :)

kertas puteh said...

adzryl yang mahal senyumnya! thanx anita for having us there!

HaninFarshid said...

wah!! nice theme....nampak grand....adzryl makin comel :) sorry nita...tak dpt dtg...hanin memang busy sangat2 biler farshid nak naik kapal...apapun...im happy for u....everything went well.. :)

take care babe :)

treasurekeeper said...

ur sneak preview pix cantix..cant wait for the full story & pix
-hajar

AIRA HANIZA said...

Hensemmm nye dia botak!!!!!!