Hikkk.
Dearest Adzryl,
Mummy decided to buy this especially for you! :)
I'm sure you know what's the purpose of this thing kan? Well... All this while, sepanjang almost 6 Months umur Adzryl, Mummy hanya tau nak perah susu guna tangan jer. Yes, I made it through for almost 6 Months!!! Tapi Sayang........ I'm really sorry! I'm not sure if I'm able to continue expressing my milk just by using my hands. :( Reason being, you have higher milk demand now and plus, you're going to start eating solids. Kalau Mummy cooks porridges for you, memang tak guna susu. Tapi kalau Mummy nak feed you with rice cereals, I need to use MY milk too kan!? So macam nak minum pun susu Mummy, nak makan pun sometimes kena guna susu Mummy.
Therefore, I have to make sure my milk production mencukupi at all time... Huhu. Memang mencabar tapi I promise that I will try my best to fulfill your needs, Sayang! Because why!?? Simply because I LOVE YOU........ :)
(Note: *ahem* Mummy sebenarnya teringin nak beli Medela FS tapi kurang mampu buat masa ni. Harap² berbaloi lah beli yang ni kan? Hikk.)
Ohhhhh...
Dearest Adzryl,
Daddy & I bought this for you too!! ;D
Hikk. Dah lama Mummy & Daddy nak beli nih tapi asyik pending jer. Tapi disebabkan time is running out due to toootttt, so Mummy kena cepat² beli something for you in the range of RM150. Sebab my company kasi Baby Gifts for newborn sebanyak RM150 and I need to "claim" the money before well, you know before when... Hikk. So walaupun harga kat retail shop lagi tinggi dari beli online, tapi bila tolak the free RM150 from my company tu nanti, so akan jadik lagi murah dari beli online! Yayyy! Hihihi. Mummy hopes you will enjoy your ride in this. We thought of getting the RED color but again, Daddy cakap nak sama color with your pram/stroller. So we decided to buy the BLACK one instead. Ohh sukaaaa nya Mummy tengok Daddy bawak Adzryl dalam tu. Looks comfortable!! And Daddy is loving that baby carrier too... I know just by looking at his smiley face whenever he carries you on that! Awwwww... You two never fail to melt my heart! ;D
Hmmmm.
So yeah!
These 2 are our New Year presents, not only for ourselves but in a way, it's for our baby too! Faham kan? Hikk.
Harap² tak membazir lah beli dua² ni. Kalau nanti Adzryl dah tak guna, we can still use it for his brothers & sisters in the future kan kan!? Hikk.
It's NEW YEAR soon & we better stay positive!! Yesss!
Till then, take care everyone! :)
*
*
*
*
*
*
*
*
*
P.S. Thanks to my lovely Husband for the pictures.... Love you, darling! ;)




5 comments:
betul!!!!!!boleh guna for future babies hehehehehe
bila membeli, kita harus yakin! hahahaha... takkan bazir punya! so far, brg2 yg i beli, tak pernah tak guna.. melainkan keadaan yg tak izinkan.. cth, breast pump! hahaha
wah.. u nak bli swing.. bestnye... n i nak cograt kat u cz spjg 6 bln u guna ur hand utk buat stok.. mmg 1 kejayaan yg leh d banggakan.. i pon x pandai sgt n cepat lenguh huhuhu.. tahniah ye.. pasni mesti lg best bila dh pakai swing.. :D
wohhh u perah dgn tangan knits?uiyooo tabik le moms yg perah dgn tgn nie..i tgk pun dah rase letih..huhu neways, xrugi invest dlm benda2 yg mmg boleh guna lama n u akan guna..=)
p/s-jgn lupe labels i..haha =p
kak,tny je kot-kot nk letgo bjorn tu,sb sy tgh cr... uhuhu
Post a Comment