Thursday, December 31, 2009

MA&CJ Adzryl Faheem *Sneak Preview 2*

Hikk.

Okay, I rasa that "Hikk" word macam dah jadik 1 habit dah! Heeee... :P

Oh well, this is the continuation of the "Sneak Preview" of my Adzryl's Majlis Aqiqah & Cukur Jambul few weeks back! Click here to read the previous post! :P Tapi kali nih, I'd like to share some photos captured by our Photographer hari tu! :)

Okay, so here are some more photos by Anis & her partner! *ahem* You two looked good together, dear! Sesuai gitu! Hikk. :)

Sleepy baby. :)

Mummy-Son bonding. :)

A well-behaved baby during "Cukur Jambul" session. :)

Yawnssss... Hikk. Look at his chin! *wink*

Ohh why, baby?? Kuat sangat suara orang Marhaban ekk? :)

Hikkk.

Actually, I received a call from Anis tadi & guess what!? In less than 24 hours, our Album dah siap!!! I rasa I baru jer call Anis either semalam or petang tadi to inform her that Husband & I tak kisah dia pilihkan gambar for the Album... I mean, ala² surprise gitu! Hikk... Then tup tup malam tadi Anis inform dah siap dah Album tu!! Yayyy... I'm sooo excited!! Sebab tu terasa nak share some photos dulu kat sini. Hikk. :P

Semua preview pictures yang Anis kasi I suka tapi yang palinggggg I suka are these!!!

Love your smiles & laughs, darling!! Masa nih Daddy yang tolong agah²... ;D

A must pose!! Kiss kiss kissss.... ;D

My precious little family!! :)

Anis, baru 10 pictures I dapat from you, I dah excited sangat! Hikk. Ohh... Once I get the Album & CD from Anis soon, nanti I sambung cerita penuh² pasal the simple kenduri okeh? Ohh tak sabarrrr!!

Thanks Anis for all the pictures! I like you & I like your service too... Hikk. Can't wait to collect the Album from you soon! Yayy...

See you soon, Anis! :)

*
*
*
*
*

P.S. Some pictures of Adzryl Faheem & Qaira Jasmine (Amie's daughter) during their own kenduri aqiqah, refer to Anis' blog here! And for more pictures, nanti I update kat my FB! Dah banyak kali I try upload pictures dari office nih tapi asyik failed. I'll try again later! :)

9 comments:

~ SueHarriz ~ said...

omg u guys look soooo happy!!!! sukenye tgk all ur pics!!

ARIBA said...

comel gile hokey...i want more pictures please..hehehe..

Mrs. Amie said...

babe, i pun sama.. baru dpt 10 pix dah lompat katak sbb mmg best! hahaha.. i suka gambar adzryl senyum tue.. sbb kalau nak tgk dia senyum, mmg;lah payah!hihihi

Unknown said...

love love love all the pics.sgt cantik!!!amie did a great job also.but adzryls smile...ogh so sweet

Raisah @ echah said...

muka Adzryl macam muka mommy dia..sgt2!

Wina Momma S and S said...

ha..penantian berakhir akhirnya & the pix are gorgeous babe! nak lagi nak lagi...

I bru nampak pic kite cium anak masing² kt blog amie...what a coincidence kan??

happy new year anita & family :-)

ladygirl said...

oh oh budak botak sgt cute!~

[ Hanie ] said...

hee nice pictures! excited kan, kite ni pun excited jgk! :D pandai je your baby tgk camera hee

roshda said...

comel la ur lil prince.. kdg2 kn i tgk de iras2 iman lak hehehe sbb bulat je n xde rambut pon mcm iman gamba tdo pon sama gaya iman.. kejap je dh besa kn..