Tuesday, October 7, 2008

What A Wifey Wants

Assalamua'laikum & G'day to everyone... :)

So how are you people doing? Me? I'm good...

It's my 2nd day at work today. The feeling? Boring!!! :(

I don't feel like going to work anymore...
I don't feel like going anywhere at all (I mean, without Hubby of course!)...
I don't feel like doing anything outside our crib...

Uh huh. So what I want?

Well well well...

I want to just stay at home...
I want to cook for Hubby everyday... (Laugh all you want, but it's true!)
I want to make sure everything is 99.99% perfect for Hubby... (Well, nothing is 100% perfect kan? :P)
I want to spend time with Hubby everytime we're together...
I want to be there when Hubby balik kerja...
I want to dine in with Hubby for each & every meals everyday... (Kalau boleh larr.. Especially during dinner - on Weekdays!)
I want... I want... I want!!!

Heh! Too much to ask ey?

Sangat susah nak explain apa me rasa bila kerja macam "ni"... Haih! I'm so sad.....

Updates on my FIRST AIDILFITRI with lovely Hubby will be written laterrrr! (Skang masa layan perasaan japs! Excuse me jap okeh...)

p.s. My mood Hari Raya dah kurang sket ker ekk?? Ntah arrr...

12 comments:

jetsetter said...

dear,
bila kita nk raya sama ni?\
huh kena buat HARI INI DLM SEJARAH NI..sbb dah lama gilos tak jumpa!

sabrina.h said...

wahhh we have the same feeling lah bile time br lps2 kawen hahahaha...seriuos mmg malas nk pg keje,klau blh nk spend time dgn hubby 24/7 kan kan kan..time tue lar terpikir nk brenti keje dok umh masak n tnggu hubby balik...kdg2 br smpai ofis da rindu kt hubby hehehehe gedikssss betul..but lama2 nnti ok..biasa lar tgh mood2 ber honey moon lagi kan...

Anita, Mummy Adzryl said...

fadd: yes2! HARUS! bila lagi babe? serious lama gilerrr tak jumpa u! huhuhu.. wat laa makan² at ur house, nnt i datang! chewahh.. :P

sab: tu ahh.. tapi sab! mmg terfikir nak benti terus tp sape nak byr kete ku, credit cards ku, $$$ shopping2 ku?? ohh tidakk.. masih perlu bekerja skang ni! tapi MY REAL PROB is, my working hours. anta Hubby depan gate umah kol 7am, then jumpa Hubby balik kol 12midnite or 1am (the next day)!!! bayangkannn.. tu yg rasa sedey sgttt! :(

Nadya said...

jd housewife je la knits.

hubby ley bayarkan sumer2 tu..hahaha

*menghasut*

Anita, Mummy Adzryl said...

nadya: i wish!!! :P hehehe.. x boley arr babe! kan sudah kita diskusi.. kesian Hubby nak byr sume! my car je dah 500+ monthly.. credit cards yg berderet lagi.. loan lagi.. aiyakk! byk wooo.. *ahem* tp kalo jadik housewife kan, confirm i kembangkan lil'bakery ku itewww.. hehehe! *dreaming*

p.s. sesape ada vacancy kt office korang, sila la roger sy yer!! strictly NO SHIFTS plzz! heeee.. :D

Nadya said...

ada kat accenture.

nak try x??

Job scope:
- Help Project Manager managing the project
- Manage project resources, organize documents, manage invoices and letters, etc

Skills needed:
- Microsoft Office (Words, Excel, Project, PowerPoint)
- Great organizational skills

Workplace:
- Sri Pentas, Bandar Utama. Might need to travel to KLCC head office occasionally. To start immediately.

The contract is 6 months - 1 year, with RM2000-RM2500 monthly salary. Negotiable.

p/s-if interested i gtau my fre..die yg iklan..tp contract la.

Anita, Mummy Adzryl said...

nadya: do u think it's worth the try? fwd me the ad plz! u tau my office email x? tak pun.. my gmail pun boleyy! i xmo contract.. tp kot2 la i leh email HR dorang direct!! hehehe.

p.s. the pay is a bit low tp takpe la. too early to talk abt the pay kan? :P thanks for the info, babe! nnt email i okeh..

Mrs. Amie said...

babe, i pun rasa camtue... uwwaa.. rasa mcm nak bhenti keja jek... tapi takkan nak mintak duit suami jek.. xsesuai.. i tak mo..agagaga..

[ Hanie ] said...

halala sian die. Camni eh rasa kalau dah kawen? cam takut je mau kawen :P. Mari kite berbisnes!!! ;)

Nadya said...

dah email!

Anita, Mummy Adzryl said...

huhuhuhu.. ntah lerr.. mari kita berbusiness juga! other than the cupcakes' bizz.. i'm thinking of something else juga.. anyone mau berdiskusi bersama? hehehe..

p.s. nadya, got it! thanks.. :)

dialicious said...

anita..if u want to cut the list short to one sentence..i guess it will be;
I want to be with my hubby!
hahaha...
Normally kalo contract 6 mths- 1 year,they will surely absorb to permanent coz penat2 dh train kan..try jer!gudluck dear