For me, BFF always means Best Friends Forever... Anyone agree? :)
Well, lets talk about this for a while. (sementara cari mood nak update pasal Hari Raya!)
Talking about "Friends" or "Friendship"... Honestly, I'm one clueless lady! :(
Why??
Simply because I think, *ahem* I repeat again... I think, I don't have many friends around. Sad, isn't it?
Hurmm.
Not that I don't have friends at all. Of course I do! But... I do think that I hardly have real true friends... Get me?
Oh well. I found this on triple W.
- Best Friend - Someone considered to be one's closest companion. (Source: en.wiktionary.org/wiki/best friend)
- Best Friend - Someone (singular or plural) with whom one shared the strongest possible kind of friendship(s). (Source: From Wikipedia, the free encyclopedia)
I'm not sure why I bring up this subject.
Is it because I miss my friends so dearly? Maybe...
Is it because nowadays, other than my Hubby... I seldom go out or hang out with my friends!? Is it because of this? I don't blame Hubby. Because I chose to spend more time with Hubby than anyone else... (Yeah. Sila laa gelak or perli, I don't care!) Tapi tu lahh.. I still want to spend time with my friends! It's just that. I couldn't find the suitable time... You tell me, how to squeeze my time for everyone, I mean, for my friends?? Arghh! Giler sudahh diriku tulis mende² nih...
I have to go now. Will find other things to babble about later! Meantime, my apologies for any wrongdoings or ntah hape² words. Ampun & maaf yer... Kita kan masih ber"Raya" lagi... :)
My dearest F.R.I.E.N.D.S (you know who you are), I miss you so dearly...... Haku tak lupa kawan² weiii!!! *Roger&Out*
P.S. I miss Ili (yang jauh di perantauan... Anything for me from Aussie? :P), I miss Miejot & Zatod (biler laa nak lepak ngan korang lagi?), I miss Bai (awak nak kawen biler nih?? Cepat soh En.Thali masuk meminang!! Hehehe!), I miss Mye (GF, cepat laa balik sini! Wat per "transit" umah your Bro kat Dubai lama²... I tak jumpa you lama okeh! Since before my Wedding lagi! Huhuhu!), I miss Sara+Adeq+Hana (korang apa cite ekk? Sara jer aku slalu chitchat! Yang lagi 2 senyap sunyi jerr...), and yeahhh.. I miss all my other friends too!!!! Boohooo...
P.S.S. A special thanks to my dearest friend, Ejin! Seriously... I always think of her as my Best Friend! Well, she still is for me! :) You know, I still remember her words dulu²... "Anit, eventhough we're different... But because we're Best Friends, kita sama!". Awww. I still remember those words tau! I seriously sayang you, Jin! You helped me A LOT!!! (you pun tau but you always wat tatau. Heh!) And your Wedding Gift to us was the most
Note for my Blogger pal(s): Salam perkenalan to ALL OF YOU! Hope we can be good friends/chatters/blogger-mates... I'm a chatterbox, believe me! Haha. Perasan sudahh... :P But betul larr... I believe that I'm very talkative in person (especially when kita dah ngam), but can be very shy² too... :P ;) Well, you can "see" it from the way I write. Whatever I wrote bunyinya sama cam cara saya bercakap! At times, sambil type sambil bercakap okeh! Like sebut satu² apa yang me tulis sini. Err. Paham ker? Hehehe. :)




11 comments:
knits, aku tak lupekan ko! n the thing is aku pun dok pk pasal benda ni. mmg ada terdetik gak "knits, mentang2 dah kawin, lupekan kitorg yg single mingle ni. but then, aku pk blk "ko tak lupekan kitorg, org br kawin mmg cmtu, bagik can aa" kan kan??
...and aku pun tak ramai K.A.W.A.N (the quality one, not qty!). so yeah if want to minum2 or what , seri kembangan and putrajaya, dkt jer okey. roger la..when u'r free ;)
p.s dgn hana yg single mingle pun lama tak cntc. everyone's busy with stuffs! adeq is adeq la. she's arnd but tak. get it?? hehee
kenapa kalau dah kawin mesti tak byk masa spend utk kawan2 ey?harap2pas kawin me still have time to beronggeng bersama teman..
:)
i love my dear frens.
saya percaya pd quality of frens,bukan pd quantity of frens.
:D
but we still can be a gud frens tho kan?
sara: lala! tau xpe.. aku x lupa korang arr.. bukan xmo lepak sama.. tapi tengok laa pada working hours aku.. weekdays dah jarang jumpa Hubby.. weekends jer laa masanya tu pun limited sbb sometimes he has to work on Saturday! susah kan? bila laaa nak jumpa keje baru nihh.. uhuk! :P eyp! nnt lepak bebila okehh! :)
ungu violet: hmmm.. susah nak cakap la. bukan takde masa langsung. tapi ikot pada situation time tu la.. like for me, my working hours yg membataskan ronggeng bersama teman.. chewahh! huhuhu..
bungaditepijalan: i agree! sy pun percaya pada quality of friends, not quantity! coz i do believe that i have many quality friends! eventho tak jumpa selalu, tapi skali jumpa.. havoc!! tak semestinya jumpa selalu tu maknanya mesra lebey kan?? hehehe.. and yes of course! we can be good friends too! salam perkenalan... *wink*
babe i really envy ur friendship with ejin. u guys have been friends for a very long time. i've lost so many friends along the way. anyway, love ur blogs. it's so addictive :)
mas2ra: OMG! mas!!! i never know that you read my blog. tapi syhh hushhh okeh? the last time i had a blog, someone ruined it (u-know-who). hehe. oh well, you know Ejin camne kan. since dulu till now, dia tak penah lupa me. she's veryy veryyy generous tau. SGT²! tatau nak thank her camne.. paling best sbb dia slalu wat cam benda tu cam "biasa" jer sedangkan what she did is veryy luar biasa to kita². anyhow, i'm glad our paths crossed... (me&ejin, u&me..) :)
p.s. i'll link ur blog soon okeh? nak baca ur blog jugakkk.. :P
SIS...I do miss all my fwens especially my Penangites fwens..when i was in college we did many crazie things together..now bila da kawen semua ada hal masing2..grrr...nak wat reunion slalu x jadik..i am a type of appreciate fwens taw..sampai asik pk others feelings rather than about my own feelings!
babe..aku ko lupe ke??
ehh,kita ckp aku ke i& you ehh??
aman summer camp dulu2 tu..hehhe
katak: hehehe.. paham2.. ;)
fadd: babe! i'm not sure laa.. time tu kanak2 ribena lg.. i think last time ber'saya-awak' kott? hehehe.. tp for sure, i x biasa arr ber'aku-kau' with u.. 'i-u' boley? hihihi.. gerdix! :P *ahem* i have something to show u sehari dua lagi.. :P :D
babe!..ape u nk tunjuk????cepatttlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
nita. selamat ari raye. miss u too. huhu. i ade beli samting small as ur wedding gift. hope u suke. insyaallah i balik bulan 12 ni i bwk skali hadiah. if not, tunggu akhir 2009 k. hehe.
tau skarang ni kite jmpe bole di kira brapa kali setahun. sgt2 jarang jumpe tapi tau we r always gonna be best frens. xleh lupe mase kenal nita mase form 1. mase tu i sgt skema and nita nak kawan ngan i. mase tu i dari kelas teratai and no frens from anggerik. form 2 we had our best time lagi bile dpt sleep over kat rumah ejin. tapi mase form 3 kite dah kelas lain2 but stil tulis2 surat. simpan lagi surat2 tu nita. hehe. even form 4 kite dah skola jauh2 tapi sgt berharga bile i stil hav u as a fren til now :)
Post a Comment