Time flies soooo fast!!!
Tomorrow my baby son will turn 7 Months old. Awwwwwwww... :)
It's also my 2nd day at work! Not really working yet because I have to attend the remaining half day Induction Training and right after Lunch baru masuk my department.
Had lunch with my friends at McD today! Hohoho. Lama betul tak makan sama². They're now married by the way. Baru je kawen in November & December 2009. Heh. Welcome to the Club, ladies!! ;D
Hmmm.
Alright lah...
More updates on my little Adzryl tomorrow when he turns 7 Months old! ;)
Toddlesss!!
*
*
*
*
*
*
*
*
*
P.S. Tak perlu tersembul-sembul itu ini untuk kelihatan menarik di mata public. Menjadi "panas" juga tidak perlu sebab tak menyelerakan pun yang itu, itu dan itu!! Haha. Cukup lah suami merasakan kita "panas" di matanya, buat apa nak tunjuk² kan? Buat tambah dosa jer... Ohh! I sooo agree with that! ;D Oh yeah! Some people are definitely NOT cool, NOT hot, NOT nice, NOT friendly, NOT kind -- NOT anything in my eyes! I just think of THEM as some pathetic & soooo plastic people! Period. :)




12 comments:
congrats on ur new job :)
babe...mcD at petronas tu kan? hihi!!.dulu masa my sis buat practikal at astro...selalu gak makan sana after amik dier balik kerja...or makan breakfast ;)
yups...my sis pun suka kerja sana...she enjoyed herself there...dulu dier buat practical kat HR...maybe after abis study..dier kerja sana kot...astro ada offer job kat dier...tapi dier nak sambung belajar...
btw,happy 7 months adzryl dearie...muahx!
heeeeee... thanks dear! :)
yes, McD Petronas tu la.. it's the nearest kan?
yeah! so far so good. i like it here. the environment mcm best! hikk. tp tatau la lama2 nnt camne kan. heeee. tp seronok la.. u get to see artist everyday!!! hahahaha. tp x excited pun bila jumpa them.. mostly cam selekeh jer! cheittt... hihihihi.
well, thanks for the wish MummyHanin!! -- Adzryl Faheem.
;)
u work with astro eh babe?
congrats..
cepat update gambar baru adzryl..cant wait..=)
heee, happy 7th month old little adzryl :) dah besar si kecil ni yer :)
Happy 7 months adzryl sayang...
Bestnye keje kat astro, mesti byk benefit kan?
Btw, I sgt2 setuju ngan ur p.s.
"I just think of THEM as some pathetic & soooo plastic people!"
Btol btol btol (upin ipin style)
huhuhuu...everything nampaknya ok jek..;-)...baguslah..
so agree..
byk cara lain lagi nak tunjukkan kasih sayang hubby n wifey kan kan..sakit mata..sakit mata
happy 7 months old adzryl faheem handsome!gud boy..bijak , cerdik, soleh dan berakhlak mulia.AMIN...btw, not cool,not hot,not nice,not friendly....ehehhehee.....biarkan aja....yg penting, kita happy.tak perlu risau pasal org lain
oh.. kita telah pun celebrate bday Adzryl yg ke 7 bulan! hahaha..
sememangnya Adzryl bertambah cergas n cerdas n notty semakin lasak I tgk!.. itulah boy kan.. huhu
eh babe, NOT cool, NOT hot, NOT nice, NOT friendly, NOT kind.... biasalah manusia. lain org lain cara kan.. at least, I'm cool, I'm hot, I'm nice, I'm friendly and I'm kind di mata husband ku... hahaha.. cuewiiittt.. nie aril yg ckp!
thanks all! i'm liking the new office now.. it's a FUN environment! :)
btw, pasal my "note" tu... i takde rasa apa dah.. malas nak fikir.. it's just my thoughts.. takde kena mengena ngan siap.. mungkin tempias jer yg terkena kot... heeee... ;)
oh yes babe i agree ..tak perlu nk tnjuk2 depan org..biar kita je tau betapa hotnye kita dgn huby..heheeee..xpyh sembul2..nice one nita!!! i know wat u mean..*wink*
Post a Comment