Thursday, April 9, 2009

How time flies...

Yesss!!

Cepat kan masa berlalu??

I was reading back my old entries in this blog until I reached this veryyy meaningful entry!! I stopped for a while and read back that post again and again... :)

Awwww!

It has been that long ey!?

I wrote that entry on November 20th, 2008... Uhmm, Husband & I were just 3 Months & 4 Days married and in that entry, it's the first time I revealed my Pregnancy to my readers!! (perasan sungguh cam ada readers kan? :P)

Ohh it's an unforgettable moment...

I was already 6 Weeks+ Pregnant!! Alhamdulillah... ;)

And nowww...

20 weeks after I announced it to everyone here, I can't believe that I'm now in my 26th Week plus of Pregnancy!!

Ohh!

Cepat sungguh 20 minggu berlalu kan kan?? ;D

If based on my EDD, I have about 14 Weeks (or less) to go!!!

My ohh myyy...

Sooo excited!!!
Sooo nervous!!!
Sooo dup dap dup dap!!!
Sooo banyak mix feelings!!!
Sooo happyyy!!!
Sooo tatau nak expect apa...

Sooo sangat² blessed with this miracle!!! ;)

One thing for sure!

We (Husband & I) are really reallyyy excited & thrilled to see our little man SOON!!

InsyaAllah... 96 days (or less) to go, Anita!!! :)

Pesanan untuk diri sendiri...

Banyakkan berdoa... InsyaAllah!
Banyakkan berehat... (tapi still kena active okeh!) InsyaAllah!
Banyakkan berzikir... InsyaAllah!
Banyakkan baca surah² pilihan untuk Ibu hamil... InsyaAllah!
Ingat Allah selalu and sentiasa... InsyaAllah!
Jangan ngelat skip sembahyang... InsyaAllah!

Ohh other than that...

Since tak mula lagi, so have to start amalkan makan kismis and kurma...
Must increase the intake of Soya Bean Milk... (I've been drinking lots of Milk & Soy Milk already, but needs to drink moreee!)
When you're reached 7 or 8 months, have to start drinking air kelapa...

...end of "Pesanan untuk diri sendiri"!! :)

Hmmm.

I'm counting minutes to go back actually!

20 minutes to go! Today I swapped shifts with my colleague so I can go back at 23:30! Yayyy... Can't wait to go home!

Why???

I'm feeling a bit dizzy and pening kepala!!

You know what, I've been sneezing since yesterday... I think I dah berjangkit with my colleague yang duduk depan desk I nih! Urghh!!! I hate having cold at this moment... Even my users pun sedar yang I'm having cold. They rasa pelik sebab... Haihh! Takkan kat Malaysia yang ala² panas nih pun I boley kene flu and cold kan!? Ohh dear users... Tatau nak cakap camne dah!! Ahhh-chooo... *sneeze* *sneeze* I hate this!!!! :( :(

Hope to get well soon... Huhuhu!

On a happy note, tomorrow and next Monday is UK Bank Holidays!!!

Yeehaaaa!! Kami diminta mengambil cuti sebab kalau datang kerja pun, bukan ada kerja... Usually we'll get veryyy few or no calls at all! Hmmm. Interesting! But nahhh... I takmo amik cuti! Rugi kan sebenarnya?? Tapi tak lah... Untung gak! Sebab eventhough agak membuang masa dok kat desk ni tanpa membuat kerja (sebab UK kan cuti, Beb!) tapi syok jugak sebab boley online tanpa henti dan tanpa batasan!!! Huahuahua... *evil grins* :P ;D So InsyaAllah I akan try my best untuk update blog nih sampai bosan!! Hehehe...

Ohh by the way, I saje tak amik cuti esok and on Monday because I need to save up my Annual Leaves (AL) untuk Baby Jr. (future purpose lah kan!) and also sebab I will have lots of other Check-Ups nanti so better save my ALs kan kan??

Woopsss!!!

It's 23:33 dahh... Alarr dah lambat!! Nak balik cepat nih...

Till then, nanti esok I merepek lagi okeh?? :P

Take care, Everyone!!!

Good Night!!! (wow, best nya dapat wish 'Good Night' nih... Selalunya balik keje sure tengah² malam buta! Hihihi! ;D)

4 comments:

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

hehehe..am happy for u too...26 weeks dah kan..how time flies!
most important thing, just embrace ur pregnancy k! ;)

nurulzia said...

knits..tu la kan..cepat je masa berlalu..ingat lagi zaman hingusan dulu2 ngan uniform pbsm nye...skang dah nak jadi mummy kan..kire kite yg terawal jugak la kan dlm geng mat kool dulu..hehehehehe..

Nadya said...

bile i bace balik ur past entry tu baru ku sedar

kita serupaaaaa

1- tak ada morning sickness etc..or cravings
2-semua itu di transfer kpd hubby..ahaha

all the best!!=D

Mrs. Amie said...

how time flies!

nnt tgk2 jer dah kuar baby! hehehe..

knit, u've been tag!